De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG TR7386T4B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

test43 15-07-2024

Mooie wasdroger werkt naar behoren

Geschreven voor: AEG TR7386T4B

Sinds een paar weken heb ik de AEG TR7386T4B 7000 Serie SensiDry Warmtepomp Wasdroger 8 Kg ontvangen. De wasdroger was gemakkelijk te instaleren. Vooraf kreeg ik te horen dat een warmtepomp wasdroger geen korte programma’s heeft, maar dit blijkt minder waar. De droger is klaar in 2:15 uur. Naar mijn mening dus heel vlot! Na het drogen is de was helemaal droog en zacht, heerlijk dus om je handdoeken hier in te drogen. Ook past er meer dan genoeg in de trommel, ik kan er een volle wasmand met handdoeken in kwijt. In de wasdroger zit een filter / bakje die het stof opvangt. Als je de was uit je droger haalt heb je dus niet het probleem dat er dotjes stof tussen je kleding zit.
Naast dat de droger naar behoren werkt heeft hij ook nog eens een mooie uitstraling. Ik raad iedereen deze droger aan, dus ik zeg bestel snel!

Pluspunten

• Was komt er zacht uit

Nik81 11-07-2024

Nooit meer natte kleding ophangen!

Geschreven voor: AEG TR7386T4B

Ik heb de AEG warmtepomp droger nu een paar weken in huis en ik ben er super blij mee.
Als eerst wil ik zeggen dat de droger er modern en robuust uitziet.
Er zit een groot assortiment aan programma's bij voor alle soorten kleren en al mijn kleding komt er mooi droog, kreukvrij en zacht uit.
Makkelijk in gebruik met een grote draaiknop en ook nog eens super energy efficiënt met een A+++ label.
Met de 8kg trommel past er een hele berg kleding in wat ik geweldig vind.
De drogers van tegenwoordig zijn wel een stuk zwaarder dus je moet niet te vaak willen verhuizen, maar dat is een klein nadeel ten opzichte van alle voordelen die de droger bied.
Zo fijn dat ik de natte kleren niet meer hoef op te hangen!

Pluspunten

• Energy efficiënt
  • Droogt super goed

Minpunten

• Zwaar

g*******@g******** 10-07-2024
Geschreven voor: AEG TR7386T4B

Ik ben super enthousiast! Ziet er mooi uit en simpel aan te sluiten. Er zitten veel handige functies op, je kan kiezen uit verschillende droog programma’s. Zelfs het beddengoed kwam er helemaal droog uit terwijl het in mijn oude droger helemaal in elkaar zat en nog op verschillende plekken nat. Ook vind ik m erg stil dus dat is ook een pluspunt. Makkelijk in gebruik.

Marret 03-07-2024

Droger getest

Geschreven voor: AEG TR7386T4B

Deze droger mogen kopen via reviewclub. De droger bevalt heel erg goed, doet wat ie moet doen. Past de tijd aan aan de hand van de lading wasgoed die er in zit en door middel van de verschillende programma’s zijn er dus ook verschillende stoffen tegelijk of apart van elkaar te drogen.

Pluspunten

• Grote droogtrommel
  • Past tijd zelf aan aan de kilo’s.

Minpunten

• Droogt niet snel voor 1 klein dingetje